Pokud si u nás plánujete udělat objednávku, tak Vás určitě zajímá, jak to chodí s platbou a dopravou zboží. Pokud celková cena objednávky překračuje částku 2.000,-, pak je doprava po celé ČR zdarma, pokud je celková částka za objednávku nižší než 2.000,-, pak Vás čeká poplatek v rozsahu 69,- až 129,- podle zvolené přepravy a způsobu platby. Tyto postupy si rozepíšeme níže.
EXPEDICE ZBOŽÍ
Veškerý sortiment, který je u nás označen nápisem Skladem, je opravdu skladem a pokud si uděláte objednávku v pracovní den do 12:00 a jako formu úhrady zvolíte platbu kartou a nebo dobírkou, tak Vám balíček vyexpedujeme ještě v den objednávky. Pokud by se náhodou stalo, že o stejný produkt má zájem více zákazníků (slevová akce, výprodej,...) a dojde k jeho vyprodání, tak Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu. Ve většině případů jsme schopni zajistit ještě několik dalších kusů zboží, v tomto případě budeme zásilku expedovat přibližně do tří pracovních dnů.
Produkty, které jsou označeny statusem Na objednávku jsou mnohdy na výrobu a na jejich přesné dodací lhůty je vhodné se zeptat například e-mailem info@2sport.cz.
Produkty označené statusem Momentálně není skladem jsou aktuálně vyprodány a jejich dodávka se očekává až před následující sezónou. Například koloběžky se naskladňují z jara a činky ze začátku podzimu.
DOPRAVA ZBOŽÍ
Dodání zboží na adresu přepravní službou Česká pošta
Doručení zásilky probíhá do rukou osoby uvedené na adrese během zadávání objednávky. Po předání zásilky řidiči Vám dorazí e-mail s odkazem na sledování zásilky. Následující den ráno Vám dorazí e-mail s přibližným časem doručení, s číslem na řidiče a s možnostmi pro přesměrování zásilky například na výdejní místo, nebo s možností doručení v jiný den. Doručování probíhá v pracovní dny mezi 9 a 18-tou hodinou a my jako prodejce nejsme schopni žádným způsobem ovlivnit čas doručení na Vaší adrese.
Dodání zboží na adresu přepravní službou DPD
Doručení zásilky probíhá do rukou osoby uvedené na adrese během zadávání objednávky. Po předání zásilky řidiči Vám dorazí e-mail s odkazem na sledování zásilky. Následující den ráno Vám dorazí e-mail s přibližným časem doručení, s číslem na řidiče a s možnostmi pro přesměrování zásilky například na výdejní místo, nebo s možností doručení v jiný den. Doručování probíhá v pracovní dny mezi 9 a 18-tou hodinou a my jako prodejce nejsme schopni žádným způsobem ovlivnit čas doručení na Vaší adrese.
Dodání zboží na adresu přepravní službou GLS
Doručení zásilky probíhá do rukou osoby uvedené na adrese během zadávání objednávky. Po předání zásilky řidiči Vám dorazí e-mail s odkazem na sledování zásilky. Následující den ráno Vám dorazí e-mail s přibližným časem doručení, s číslem na řidiče a s možnostmi pro přesměrování zásilky například na výdejní místo, nebo s možností doručení v jiný den. Doručování probíhá v pracovní dny mezi 9 a 18-tou hodinou a my jako prodejce nejsme schopni žádným způsobem ovlivnit čas doručení na Vaší adrese.
Dodání zboží na výdejní místo GLS ParcelShop
Zásilka bude uložena na Vámi zvolené pobočce během volby dopravy v košíku. Po předání zásilky řidiči Vám dorazí e-mail s odkazem na sledování zásilky. Sledování pohybu zásilky je možné na webu gls.cz. Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, dorazí Vám SMS s PIN kódem, bez něj není možné zásilku vyzvednout.
Dodání zboží na výdejní místo Zásilkovny
Zásilka bude uložena na Vámi zvolené pobočce během volby dopravy v košíku. Po předání zásilky řidiči Vám dorazí e-mail a SMS s odkazem na sledování zásilky. Sledování pohybu zásilky je možné na webu zasilkovna.cz a nebo přes mobilní aplikaci Zásilkovny, která Vám bude zobrazovat notifikace. Výdej zásilky je možný na základě hesla zobrazeného v e-mailu nebo v mobilní aplikaci.
Dodání zboží na výdejní místo Balíkovny
Zásilka bude uložena na Vámi zvolené pobočce během volby dopravy v košíku. Po předání zásilky řidiči Vám dorazí e-mail a SMS s odkazem na sledování zásilky. Sledování pohybu zásilky je možné na webu balikovna.cz a nebo přes mobilní aplikaci Balíkovny, která Vám bude zobrazovat notifikace. Výdej zásilky je možný na základě hesla zobrazeného v e-mailu nebo v mobilní aplikaci.
Výdej zásilky je možný na základě hesla zobrazeného v e-mailu nebo v mobilní aplikaci.
PLATBA ZA ZBOŽÍ
Platba na dobírku
Zboží zaplatíte řidiči přepravní služby při převzetí zásilky buď v hotovosti a nebo platební kartou (podle typu přepravy).
Platba platební kartou ONLINE
Online platby kreditní či debetní kartou přes rozhraní ComGate. Při zvolení tohoto způsobu platby jste po potvrzení objednávky přesměrováni na zabezpečené rozhraní ComGate, kde dokončíte platbu kartou. Provedení transakce se nám okamžitě zobrazí v systému a zboží může být ihned expedováno
Comgate a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Platba bankovním převodem
Na základě faktury zaslané na Váš e-mail nejpozději následující pracovní den po objednání poukážete částku na náš účet. Zboží je vyexpedováno po připsání platby na účet.
Nákup se společností
pro nákup zboží je možno využít této finanční služby. Veškeré informace o úvěru naleznete na https://www.essox.cz
ESSOX s.r.o.
F. A. Gerstnera 52
370 01 České Budějovice
Rozložená platba:
Při zvolení tohoto způsobu platby jste po potvrzení objednávky přesměrováni na zabezpečené rozhraní na stránkách https://e-shop.essox.cz zde si vyberete jednu z možností splátek. V případě volby "Chci více splátek ESSOX" budete přesměrování na standardní žádost o spotřebitelský úvěr bez možnosti návratu k Rozložené platbě.
Nákup na splátky:
Při zvolení tohoto způsobu platby jste po potvrzení objednávky přesměrováni na zabezpečené rozhraní na stránkách https://e-shop.essox.cz žádost o spotřebitelský úvěr.