Kapacita expedice: produkty skladem doručíme do Vánoc.

Po - Pá 7:30 - 16:00
cs-CZ
Čeština
cart
Košík
menu

Možnost vrácení zboží až do 30 dnů

U nás nakupujete bez obav! Pokud si zboží rozmyslíte, nabízíme vám možnost vrácení zboží až do 30 dnů od jeho doručení. Stačí, když nám ho zašlete zpět v původním stavu a s kompletním příslušenstvím.

Vrácení je jednoduché:

  1. Kontaktujte nás – Ozvěte se nám e-mailem nebo telefonicky, rádi vám poskytneme instrukce pro vrácení.
  2. Vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy - naleznete jej zde
  3. Zboží zašlete zpět – Jakmile obdržíme vaše vrácené zboží, zkontrolujeme jeho stav a provedeme refundaci.
  4. Rychlé vrácení peněz – Peníze vám vrátíme na váš účet, jakmile bude vrácení zboží schváleno.

Mějte na paměti, že zboží musí být nepoškozené, nepoužité a v originálním balení, aby bylo možné vrácení akceptovat.

Nákupy u nás jsou bezstarostné – pokud vám produkt nevyhovuje, vrátíme vám peníze!


Q&A - Často kladené otázky k vrácení zboží do 30 dnů

1. Jak mohu vrátit zboží do 30 dnů? Pokud si přejete zboží vrátit, jednoduše nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky. Poskytneme vám všechny potřebné instrukce, jak zboží vrátit. Poté stačí zaslat výrobek zpět v původním stavu a s kompletním příslušenstvím.

2. Musí být zboží vráceno v originálním obalu? Ano, aby bylo možné zboží vrátit, mělo by být v originálním obalu, pokud je to možné. Pokud jste obal ztratili, zboží by mělo být stále v nepoškozeném a nepoužitém stavu.

3. Mohu zboží vrátit, pokud jsem ho již použil? Zboží by mělo být vráceno v nepoškozeném a nepoužitém stavu, ideálně v původním obalu. Pokud je výrobek použitý, můžeme vrácení odmítnout, nebo vám nabídneme částečnou refundaci, záleží na konkrétním stavu zboží.

4. Jak dlouho trvá vrácení peněz? Jakmile obdržíme vaše vrácené zboží a zkontrolujeme jeho stav, peníze vám vrátíme do 14 pracovních dnů. Refundaci provádíme bankovním převodem na Váš účet.

5. Musím platit za vrácení zboží? Pokud vracíte zboží v rámci standardního postupu (ne kvůli vadám), náklady na vrácení hradíte vy. Pokud je však zboží vadné nebo nesprávně doručené, náklady na vrácení nesete my.

6. Co dělat, když obdržím poškozené zboží? Pokud obdržíte poškozené zboží, kontaktujte nás co nejdříve. Zajistíme vrácení nebo výměnu zboží bez jakýchkoli nákladů pro vás.

7. Můžu zboží vrátit, i když ho mám už více než 30 dní? Bohužel, zboží, které bylo doručeno před více než 30 dny, není možné vrátit. Pokud však máte problém se zbožím, kontaktujte nás, a my se pokusíme najít vhodné řešení.

8. Jak zjistím, zda je moje zboží způsobilé k vrácení? Zboží musí být v původním, nepoškozeném stavu a s veškerým příslušenstvím. Pokud máte jakékoli pochybnosti, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poradíme.

Pokud máte další otázky, neváhejte nás kontaktovat! Jsme tu pro vás.

phone
Zavolejte nám
chat
Nebo nám napište na
Přihlášení
Nemáte ještě účet?Zaregistrujte se.